Verzenden & retourneren

Levering of afhaling van de bestelling
Bijna al de producten zijn in voorraad. Indien het bestelde product niet in voorraad of niet onmiddellijk in voorraad is, zal Yavanna via e-mail de cliënt over de vertraging van de levering inlichten.
Indien de cliënt niet akkoord is met de vertraging, kan hij zijn bestelling wijzigen of annuleren.

* Artikelen worden uit voorraad geleverd en verzonden via Bpost.
* Nadat uw pakket vertrokken is, krijgt u een automatische mail van onze koerierdienst Bpost. Normaal wordt uw pakket dan de volgende dag aangeboden.
* Bij afwezigheid zal de koerier een melding achterlaten in de brievenbus. Indien men niet aanwezig kan zijn bij levering, is het best om een ander leveradres in te vullen in de winkelwagen.
* Bestellingen afhalen kan op het vestigingsadres van Yavanna, Pastoor Bellonstraat 3 3018 Wijgmaal.
   

Teruggave
Bij schade aan de artikelen dient Yavanna hiervan binnen de 24 uur na ontvangst op de hoogte gebracht te worden. De artikelen kunnen dan in overleg geretourneerd worden.
De beschadigde artikelen zullen vervangen worden door nieuwe en terug aan de klant bezorgd worden. Eventueel kan het bedrag van de beschadigde producten ook terugbetaald worden.
In overeenstemming met de van kracht zijnde wetgeving inzake de verkoop op afstand (wet van 14 juli 1991), heeft de cliënt het recht afstand te doen van zijn aankoop (behalve in geval van wanbetaling) zonder bestraffingen en zonder opgave van redenen.

De cliënt beschikt over een tijd van zeven kalenderdagen te rekenen vanaf de ontvangst van de bestelde goederen om ze terug te sturen naar Yavanna tegen omwisseling of terugbetaling.

Om een terugbetaling of omwisseling te verkrijgen, moet de cliënt op zijn kosten en onder zijn verantwoordelijkheid de producten (met de rekening) terugsturen en dit in hun originele verpakking, onbeschadigd en vergezeld van alle eventuele accessoires (zoals documentatie) naar het volgende adres: Yavanna, Pastoor Bellonstraat 3 3018 Wijgmaal (België).